Tehran Developer Users Group

Tehran Developer Users Group ما یک گروه غیر انتفاعی در تهران هستیم که هر سه یا چهار ه? We are a non-profit group for developers in Tehran. We generally have meetings one evening per month.

ما یک گروه غیر انتفاعی در تهران هستیم که هر سه یا چهار هفته یک بار جلسه ای برگزار می کنیم و از تجارب همدیگر در زمینه توسعه نرم افزار استفاده می کنیم. این یک راه بسیار خوب برای یادگیری چیزهای جدید در مورد توسعه نرم افزار، شبکه شدن با دیگر توسعه دهندگان حرفه ای (مثل شما)، و دیدار با دوستان جدید می باشد.

شرکت در جلسات این گروه برای عموم برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار آزاد و رایگان می باشد.

It's a great way to network with other professional developers (like you), learn some new things about software development and meet new friends.

Address

Tehran

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Tehran Developer Users Group posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share