02/06/2026
رقابتهای ۱۰۰۰ امتیازی تنیس بانوان؛ تیم یزدانی و سلطانی قهرمان شدند
پرونده رقابتهای ۱۰۰۰ امتیازی تنیس بانوان در بخش دو نفره با قهرمانی تیم یاسمن یزدانی و هانا سلطانی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی بانوان در آکادمی بابک تهران در شرایطی پیگیری شد که در بخش دونفره این رقابت ها تیم یاسمن یزدانی و هانا سلطانی با غلبه بر تیم ال آی حلاجی زحمتکش و ارغوان سپهر به مقام نخست این مسابقات دست یافتند.
در بخش انفرادی نیز در اولین بازی یاسمن یزدانی مقابل آنوش روستایی به برتری رسید و به فینال راه یافت و در دیگر بازی، کیمیا ثاقب تهرانی با پیروزی مقابل هانا سلطانی موفق شد در فینال حضور یابد.
سرداوری این دوره از مسابقات با شهرزاد لازم زاده و مدیریت برگزاری رقابتها نیز با نازنین فاضلی میباشد.
فینال بخش انفرادی فردا، ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.