03/06/2026
חיפאים? אשקלונים? אנחנו צריכים אתכם!🫵
ארגון לתת יוצא לחלוקת מזון לקשישים וניצולי שואה, ויש לנו חוסר במתנדבים. הארגזים כבר מוכנים, אנחנו רק צריכים אנשים שיעזרו לנו לשנע אותם📦
אז אם אתם בחיפה ב-18.6, או באשקלון ב-22.6, אנחנו מזמינים אתכם לבוא לעזור לנו בחלוקה. זה דורש מכם רק רכב ושעתיים פנויות.
כל הפרטים להרשמה בלינק למטה🔗 מחכים לכם❤️
https://www.weme.community/search/d45a1042-09b9-447b-aac8-392bb5b69103