23/06/2026
בסיום סדנת החוסן והנגרות ב"עדי נגב", משתף משה דיקשטיין, לשעבר מפקד זק"א באר שבע, על הלילות הקשים שלאחר שנים של התמודדות בזירות מורכבות ועל השקט שהוא מוצא ביצירות העץ שיצר בסדנה: "בלילות, כשאני מתעורר, אני ניגש ליצירות שעשיתי, נזכר בעבודה שהשקעתי בהן וברגעים שחוויתי בסדנה ולכמה רגעים פשוט שוכח מהכול."