11/04/2026
השנה "זיכרון בסלון" בהזורע ממשיך לשנה השביעית.
בימים מאתגרים אלו, נרצה אף יותר מתמיד - להיפגש, לזכור, להיזכר - מדוע ובזכות מי אנחנו כאן.
המפגשים יתקיימו ביום שלישי, 14.4.26, בשעות 18:00 ו-20:30.
במידה והמצב לא יאפשר מפגש בסלונים - נקיים "זיכרון במקלט" (נעדכן בהמשך לפי הנחיות פיקוד העורף).
שימו לב שלחלק מהסלונים הסתיימה ההרשמה.
בשבת בערב נפרסם בפרטי למי שנרשם פרטי הגעה.
פרטים נוספים והרשמה בלינק:
https://forms.gle/yhuCZerfuWWTco4d8
או ידנית בלוח המודעות
או אצל לנה נוימרק - 052-3990283
**שימו לב כי ההרשמה תיסגר מחר - יום ראשון בערב