07/04/2026
أكبر مدمر للعلاقات مش دايماً بيكون الصوت العالي أو الخلافات.. أحياناً بيكون "الصمت"! 🤫
الصمت العقابي هو رسالة قاسية بتوصل للطرف الثاني إنك ما بتهتم لمشاعره. في هذا الفيديو بوضح لكم البديل الصحي البسيط اللي بيحفظ كرامتك وبيحمي علاقاتك في نفس الوقت.
شاركوني رأيكم: هل بتشوفوا إن الصمت وقت الزعل بيحل المشكلة ولا بيكبرها؟ 🤔
ولا تنسوا تعملوا مشاركة (Share) للفيديو لتعم الفائدة.
#الأسرة