Ο Οκτώβριος έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως ο μήνας ενάντια στον καρκίνο του μαστού με πολλαπλές εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε όλες τις μεγάλες πόλεις ανά τον κόσμο που σχετίζονται με τον καρκίνο του μαστού.
Η Θεσσαλονίκη πέρυσι πρωτοστάτησε πανελλαδικά στους εορτασμούς για το μήνα Οκτώβριο με πολλαπλές δράσεις. Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ο Λευκός Πύργος, σύμβολο της πόλης, η
Καμάρα και η Πλατεία Αριστοτέλους φωταγωγήθηκαν ροζ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φωταγώγηση του Μεγάρου Μουσικής εντυπωσίασε τόσο πολύ, που επιλέχθηκε από παγκόσμια εταιρεία καλλυντικών ως το μνημείο που θα εκπροσωπεί την Ελλάδα διεθνώς στην καμπάνια της για τον καρκίνο του μαστού.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκε το πρώτο από μία σειρά ντοκυμαντέρ που κινηματογραφήθηκε ειδικά για τη διοργάνωση και αποσκοπούσε στην σφαιρική παρουσίαση του θέματος «καρκίνος του μαστού», από τη ματιά και τα βιώματα 7 θαρραλέων γυναικών που δέχτηκαν να μιλήσουν ανοιχτά για τις προσωπικές τους εμπειρίες με τη νόσο και να περιγράψουν λεπτομερώς τις δύσκολες μέρες της θεραπείας τους.
Η αποκορύφωση της περσινής διοργάνωσης βέβαια ήταν ένα πρωτότυπο και ιδιαίτερα συγκινητικό event. Γυναίκες όλων των ηλικιών που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού, φόρεσαν ρούχα γνωστών Ελλήνων σχεδιαστών μόδας και παρέλασαν ανάμεσά μας, αποδεικνύοντας έτσι τη δύναμή τους και τη θέλησή τους για ζωή.
Η περσινή εντυπωσιακή προσέλευση του κόσμου, η θερμή συμμετοχή πλήθους εθελοντών, η οικονομική υποστήριξη δεκάδων μεγάλων χορηγών και το ενδιαφέρον του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, έθεσαν γερά θεμέλια για την πραγματοποίηση και το 2012 μία σειρά νέων δράσεων με κορωνίδα αυτών, τη διοργάνωση της εκδήλωσης «Καρκίνος του Μαστού. Η ΖΩΗ ΜΕΤΑ 2012.