12/05/2026
Σταυρίδη και Δεσποτάτου Ηπείρου γωνία.
Θα την δείτε απο μακριά και θα την ερωτευτείτε.
Η πανέμορφη κίτρινη τουλίπα που σχεδίασε η Δάφνη Ελένη Δήμου έφερε την άνοιξη και το φως στη γειτονιά.
Δουλεύοντας με αφοσίωση την κάθε λεπτομέρεια και με αγάπη για την τέχνη της μας παρέδωσε ένα ακόμη υπέροχο έργο που ήρθε να προστεθεί στην υπαίθρια γκαλερί της δράσης ,της δράσης που έρχεται να αντικαταστήσει τη μουτζούρα και την ασχήμια και να βάλει την τέχνη στη ζωή μας, αλλά και να μας συστήσει νέους δημιουργούς της πόλης μας .
Ευχαριστούμε Δάφνη για αυτό το υπέροχο έργο!!
Η ολοκλήρωση του γιορτάστηκε δεόντως όπως κάθε φορά!