15/05/2026
Η iSea σε συνεργασία με την OZON, μαθητές και εκπαιδευτικούς του 4ου Γυμνασίου Κορίνθου και με σημαντική βοήθεια από το Δήμο διεξήγαγαν δράση υποβρύχιου καθαρισμού στο λιμάνι της Κορίνθου.
👉Οι μαθητές του γυμνασίου συμμετείχαν με ιδιαίτερο ζήλο στην ανέλκυση, συγκέντρωση και κατηγοριοποίηση των απορριμμάτων που συνέλεξαν οι δύτες.
👉Ανασύρθηκαν και απομακρύνθηκαν δεκάδες λάστιχα, πλαστικά αντικείμενα όπως μπουκάλια, ποτήρια, μικρά και μεγάλα θραύσματα, σχοινιά, παγίδες για χταπόδια, πλαστικές καρέκλες, ένα τμήμα βυθισμένης βάρκας, ένα ποδήλατο, κορμός δέντρου και πολλά άλλα.
Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσφέρω».