ston <3 erwta <3 ola epitrepontai...!!!

ston <3 erwta <3 ola epitrepontai...!!! Όπου και να' μαι, θα σε θυμάμαι μ' όποιον και να' μαι, θα σε ζητώ. Δικαίωμά σου να με ξεχάσεις Δικαίωμά μου να σ' αγαπώ!

Αγαπάς??....Το φωνάζεις....Το ζωγραφίζεις....Το τραγουδάς.. Χτυπάς τη πόρτα της νύχτα μες στη βροχή και φεύγεις αφήνοντας στο κατώφλι της τη καρδιά σου…..Πολεμάς.. Άλλοτε νικάς άλλοτε χάνεις....Νικάς τον εγωισμό....Χάνεις απλά λίγα δάκρυα....Δε ζητάς κάτι πέρα από τα αυτονόητα....Και αν αυτά τα αυτονόητα δε σου δοθούν.......Απλά φεύγεις με το κεφάλι ψηλά...Δεν είναι ντροπή αν ντρέπεσαι τότε δεν αγ

απάς….Δεν έχεις αγαπήσει….τόλμα η αγάπη είναι δύναμη…θα σου γεμίζει κάθε κύτταρο και θα ξεχειλίζεις από αυτή….Δεν τη κρατάς μόνο για σένα . την εκπέμπεις θες δεν θες…στον άνθρωπο σου και στους άλλους…..

Address

Athens

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ston <3 erwta <3 ola epitrepontai...!!! posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share