19/06/2026
Στην τελευταία μας συνάντηση την 17/6 η χαλαρή και εορταστική διάθεση όλων μας ήταν περίσσια !
Ξαναήρθαν στο νου οι φιλανθρωπικές, εθελοντικές και πολιτιστικές δράσεις μας της τελευταίας περιόδου και συγκινηθήκαμε με εκείνες τις μικρές ξεχωριστές στιγμές τους.
Μνημονεύσαμε την αγαπημένη μας αδελφή Μάρα που δεν είναι πια κοντά μας και νιώσαμε ευγνώμονες που συνεχίζουμε αγαπημένες το έργο μας , δημιουργώντας υπέροχες αναμνήσεις μαζί.
Την συγκίνηση διαδέχθηκε η ευφορία και μέσα σε γιορτινή ατμόσφαιρα έγινε η παράδοση της σκυτάλης στο πρόσφατα νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο.
Οι εγκάρδιες ευχές όλων μας για καλή επιτυχία στα νέα καθήκοντα τους συνόδευσαν τις αδελφές μας
´Εφη Κόλλια , πρόεδρο
´Αρτεμις Διβριώτη, αντιπρόεδρο
Τζένη Κουκουτσάκη, γεν. γραμματέα
Μαίρη Νικολούδη, ειδ.γραμματέα
Ματίνα Βρέκου, ταμία.
Και έτσι, κύλησε μια όμορφη βραδιά γεμάτη δυνατά συναισθήματα χαράς, αγάπης, πληρότητας και ευγνωμοσύνης , και έκλεισε με πολλές αγκαλιές και ευχές για ένα ξέγνοιαστο και ξεκούραστο καλοκαίρι.
Ανανεώσαμε το ραντεβού μας τον Σεπτέμβριο, για να συνεχίσουμε όλες μαζί αυτό το ταξίδι, με τον ίδιο αρχικό ενθουσιασμό και την ίδια αφοσίωση στις αξίες των Θυγατέρων της Πηνελόπης.