18/06/2026
Kesäkuu on leirikuu ja meidän kesäkuun kolme ensimmäistä viikkoa olivat touhua täynnä. Kaksi ensimmäistä viikkoa pidettiin päiväleirejä nuorisotalolla ja kolmas viikko liikuntaleiriä Areenalla, Hurrikaanihallilla ja urheilukentällä. Pelattiin, leikittiin, suunnistettiin, askarreltiin, kisattiin ja paljon muuta. Yhteensä leireille osallistui noin 30 lasta, joten vilinää ja vipinää riitti.
Kiitos mukana olleille mukavista päivistä. Mukavaa on myös aina nähdä, miten syntyy myös uusia kaverisuhteita 😊.
Oikein mukavaa kesää kaikille toivottavat leirien ohjaajat Toni, Hanna ja Seela.