29/03/2026
Kisat pidetty ja muutamien kiitoslauseiden aika.
Tärkein ensin : Kaukaa ja vielä kauempaa tulleet tuomarit. Meillä ei omia tuomareita ole; eli ilman teitä tätä tapahtumaa ei Varkaudessa olisi pidetty. KIITOS.
Enska kuulutukset ja Jani sekä Jaakko tulospalvelu.
Aivan loistavasti toiminut tauluryhmä. Mukana usean kisan kokemusta omaavaa henkilöstöä sekä ensikertalaisia.
Kahvion porukka. Pitkiä päiviä hymyillen ja asiakkaita palvellen.
Mikko ammunnanjohtajana monen kilpailun kokemus, virheetöntä tekemistä.
Jani Markkanen ja Jani Savilampi : Valokuvat. Valokuviin muuten linkki Iaenseossa. Jos lainaa kuvaa, mainitse kuvaaja!
Kiitos kilpailijat sekä yleisö!
Halutaan kerätä avointa palautetta kilpailuista, linkki tässä alla. Jos linkki ei toimi suoraan niin se löytyy myös SJAL foorumilta.
https://forms.gle/ByxZugUk4mjE2SUA6
Nyt otetaan hetki happea, m***a ei liian pitkään. Kohta tulossa kilpailukutsua avoimeen 3D kilpailuun, jotka pidetään 9.5.2026.