08/12/2025
Kiitos
Kiitos syksyn viimeisestä polkujuoksulenkistä 🏃🏃🏃vielä teitä oli 7+2 ja uusia rohkeitakin löysi mukaan. Pimeys ja sumu tuo oman haasteensa näkyvyyteen. Lampuissa saa olla tehoja😉ja tossut kastuu, m***a ilma hapekasta🙂
Laskimme, että yhdistyksemme veti tänä syksynä 15 polkujuoksulenkkiä ja kävijöitä 120. Eli liikutimme lenkeillämme (8) kahdeksaa juoksijaa, keskiarvolla.
Kiitos teille🏃🏃.
Rauhoitumme joulun viettoon 🧑🎄🎄ja katsellaan mitä talvi tuo tullessaan❄️❄️. Seuratkaa sivustoamme.
🎄Mukavaa joulun aikaa🧑🎄 ja muistakaa liikkua🏃🤸⛷️🏂🏋️