30/05/2026
Onnittelemme lämpimästi kaikkia kouluvuotensa tänään päättäneitä oppilaita ja erityisesti yhdeksäsluokkalaisia, jotka saivat peruskoulun päätökseen tunnelmallisen kevätjuhlan siivittämänä. ❤️
🌹 Vanhempainyhdistys halusi olla mukana juhlistamassa 140 yhdeksäsluokkalaisen tärkeää päivää ruusuilla. Myös kuudesluokkalaiset saivat ruusunsa.
🤝 Lisäksi huomioimme jokaista luokkaa kaveristipendillä. Tänä vuonna myönsimme myös kaksi opintomenestysstipendiä. Onnittelut stipendien saajille!
Rentouttavaa kesää kaikille ja kiitos yhteistyöstä koulun ja päiväkodin henkilökunnalle sekä vanhemmille, nuokkarille ja muille sidosryhmillemme. 🌞
T. Syvälahden Vanhemmat ry