10/06/2026
Tunnelmia viime viikon Ruokakoulu-leiriltä 🍀
Leirillä oli 16 osallistujaa ja 5 apuohjaajaa, joka päivä valmistimme aamiaisen, lounaan ja välipalan. Ohjelmaan sisältyi lisäksi mm. välituntiulkoilua ja leikkiä, leirivihkojen askartelua sekä tutustumista ruoantuotantoon maatilavierailulla Elpymispesään ja villiyrtteilyä. Leiri huipentui perhepäivälliseen, josta ei valitettavasti tullut napsittua kuvia, m***a kerrottakoon, että ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi! 😋
Kiitos vielä osallistujille, vanhemmille, ohjaajille ja kaikille yhdistyksen jäsenille sekä muille tukijoille 💚
Hyvää kesää kaikille!