17/06/2026
TĂ€nÀÀn olohuoneella pÀÀstiin pelaamaan minigolfia ja viettĂ€mÀÀn mukavaa aikaa porukalla. Kiitos kaikille osallistuneille! đž
Ensi viikon keskiviikkona ohjelmassa on retki Arboretumiin sekĂ€ yhteinen piknik. Tervetuloa mukaan nauttimaan kesĂ€pĂ€ivĂ€stĂ€! đ