05/05/2025
Punaisen Ristin viikon viettoa. Perinteinen puuhailta Kärkiniemessä.. ihania leijoja, kepparirata, nallesairaala, pomppulinna ja tietenkin makkaraa ja mehua.
Kiitos kaikille kävijöille ja tekijöille🙏🏻🙏🏻🙏🏻