17/06/2026
Tiistaina 16.6. kävimme hauskan tekemisen kera porukalla moikkaamassa Savonrantalaisia.
Kävijöitä, ihania kohtaamisia ja puheensorinaa oli aurinkoisessa aamupäivässä ihan kivasti.
Iso kiitos Savonrantalaisille ja mukana olleille ihanille naisille 💚