16/12/2025
Hankkeemme päättyy vuoden lopussa, ja haluamme lämpimästi kiittää kaikkia, joiden kanssa olemme saaneet tehdä yhteistyötä. Työnkuva on ollut vaihteleva ja monipuolinen. Yhdessä kyläläisten kanssa olemme järjestäneet mm. talkoita, tapahtumia ja työpajoja. On ollut ilo huomata, kuinka monilla kylillä riittää iloa ja virkeyttä sekä intoa kehittää toimintaa eteenpäin.
Toivotamme kaikille rauhallista joulua ja hyvää virettä ensi vuoteen!
Anja & Sari