07/06/2026
Väiskit vesillä -Sudenpentujen kesäleiri vietettiin mitä mainioimmassa kesäkelissä Naarilan kämpän maastossa. Perinteisiä partiotaitoja treenattiin päivien aikana paljon. Elämää ilman sähköäkin pääsee muutoin melko vähän kokemaan. Kanoottikokemus oli monelle ensimmäinen. Kaikki rohkenivat uimaankin, sillä vesi oli jo +20 asteista. Isot kiitokset leiriläisille, leirinjohtajille; Juuso ja Heidi, muut Akelat ja Aikuiset ja Mahtava keittiötiimi Arvon johdolla!😊👌.Partiolippukunta Leirisiskot ry.@