26/05/2026
Viime viikon torstaina saimme viettää Huoli pois-hankkeen Otavan ryhmän kevätjuhlaa. Samalla pitkäaikainen hanketyöntekijä Outi oli viimeistä työpäivää ennen ansaittua kesälomaa.
Juhlaan kuului tietenkin kakku ja livemusiikki. Tällä kertaa saimme Ilkan säestämään ja saimme itse laulaa tuttuja, vanhoja kotimaisia sävelmiä. Hyvää kesää kaikille , nähdään elokuussa.