Dynamo_hanke

Dynamo_hanke Hankkeen aikana 16-25-vuotiaat henkilöt tekevät uusia tapahtumia Pieksämäellä ja Mikkelissä.

Nazia: 044 491 4943
Aki : 044 4935373

Dynamo-kollektiivin vaihtomatka Tarttoon oli täynnä hienoja kokemuksia, oivalluksia ja ystävyyttä. Matka inspiroi nuoria...
02/10/2025

Dynamo-kollektiivin vaihtomatka Tarttoon oli täynnä hienoja kokemuksia, oivalluksia ja ystävyyttä. Matka inspiroi nuoria monin tavoin.

Amanda tiivisti matkan ajatuksia ja muistoja runoksi✨️





Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

26/09/2025

Dynamokollektiivi kävi vaihtomatkalla Tartossa.
Matka Ainon silmin✨️







Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

Kaikille hyvää, omannäköistä kesää satoi tai paistoi😊😊😊!!!Kiitos kaikille huikeille tyypeille, joiden kanssa ollaan saat...
24/06/2025

Kaikille hyvää, omannäköistä kesää satoi tai paistoi😊😊😊!!!
Kiitos kaikille huikeille tyypeille, joiden kanssa ollaan saatu hommia tehdä💜💜💜!
Dynamo vetää hetken henkeä ja palaa elokuussa takaisin ☀️☀️☀️!!!
Pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta🩷💜🩷!



Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

Hejssan!Mä olen Ejan ja pääsin ihanasti mukaan Dynamo-hankkeeseen harkkariksi. Olin myös sattumoisin jo vuonna 2024 muka...
04/04/2025

Hejssan!

Mä olen Ejan ja pääsin ihanasti mukaan Dynamo-hankkeeseen harkkariksi. Olin myös sattumoisin jo vuonna 2024 mukana Dynamon tuottaja ryhmässä, m***a nyt sitten pääsee kurkkaamaan ns. kulissien taakse.

Kukas minä oikein olen ja mistä tulen? "Kotkan poikia ilman siipii." Eli Kotkasta olen kotoisin ja muuttanut 3 vuotta sitten Mikkeliin opiskelun perässä. Olen nyt toisen vuoden yhteisöpedagogi opiskelija Xamkissa. Vapaa-ajalla usein pelailen kaverien kanssa ja teen käsillä paljon (mm. maalaan, unisieppareita, yms.)

Luonteeltani olen rauhallinen ja ystävällinen. Kiinnostuksen kohteina taide, musiikki, psykologia, muoti ja tanssi - johon haluaisin syventyä enemmän. Pienen alku-ujostelun jälkeen keskustelu taidoilla ja empatialla varustettu rento ekstrovertti (tai niin kuin kaverit sanoo "stressi pallo"😅).

Nuoreen ikään nähden olen kokenut paljon, m***a se on opettanut ja kasvattanut minua. Itse haluan olla se turvallinen ja luotettava henkilö nuorille. Mikäs siis sen parempi paikka kuin Dynamo päästä toimimaan nuorten kanssa ja mahdollistaa nuorille erilaisia kasvu polkuja.

Harjoittelu on vasta alkanut ja pääsen olemaan matkassa mukana toukokuun loppuun asti!





Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

Tämä on sinulle nuorten kanssa työskentelevä🔥!   10.4. klo 13-15 Dynamo -malli osallistavaan tapahtumatuotantoon tutuksi...
21/03/2025

Tämä on sinulle nuorten kanssa työskentelevä🔥!
10.4. klo 13-15 Dynamo -malli osallistavaan tapahtumatuotantoon tutuksi.
24.4. klo 13-15 Nuorisokulttuurin ilmiöt
8.5. klo 13-15 Tapahtumatuotannon sparraus
22.5. klo 13-15 Valmistautuminen Dynamo-tuottajaryhmän ohjaamiseen
Koulutus toteutetaan Teams-alustalla ja siihen on ennakkoilmoittautuminen. Linkki meidän biossa! Tilaisuudet tallennetaan.
Kouluttajina toimivat Suomen Nuorisoseurojen, Nuorten Dynamo-hankkeen työntekijät Nazia Asif, Julius Piironen ja Marika Rämänen. Lisäksi linjoilla nähdään ja kuullaan joka kerta vierailijoita!


Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

Nyt on viimeinenkin ryhmä koossa, Juvan tuottajaryhmä starttasi eilen! Pieni porukka 20-25 -vuotiaita nuoria. Tutustutti...
18/03/2025

Nyt on viimeinenkin ryhmä koossa, Juvan tuottajaryhmä starttasi eilen! Pieni porukka 20-25 -vuotiaita nuoria. Tutustuttiin ja pelailtiin, ensi viikolla aloitetaan Dynamo mentelmällä tapahtumantuotannon prosessi.
Taas on erilainen projekti edessä, työn parhaita puolia, yksikään päivä, yksikään ryhmä eikä tapahtuma ole samanlaisia🩷

Mitä tapahtuu, kun laittaa kaksi huippuluokan harjoittelijaa työskentelemään yhdessä? No siitähän syntyy tietenkin huipp...
11/03/2025

Mitä tapahtuu, kun laittaa kaksi huippuluokan harjoittelijaa työskentelemään yhdessä? No siitähän syntyy tietenkin huippuluokan peli!

Tänään aloiteltiin suunnittelemaan Nuorten Dynamo -hankkeen omaa tapahtuma aiheista lautapeliä. Peli pohjautuu jo olemassa olevaan lautapeliin, josta lähdettiin rakentamaan ja jatkokehittämään Dynamolle omaa versiota.

"Lautapelin suunnittelu on ollut hauskaa puuhaa, sillä olemme työskennellyt tiiminä, sekä siihen on päästy käyttämään omaa luovuutta ja mielikuvitusta😁" kertoo Isabella.

Jasmin vuorostaan kertoo yhteistyön Isabellan kanssa olevan mahtavaa, sillä molemmilla on paljon erinomaisia ajatuksia, jotka täydentävät toisiaan hyvin. "Isabellalla on myös hyvin silmää yksityiskohtiin ja pelin tekniseen toimivuuteen", lisää Jasmin.

Ehkäpä tulevaisuudessa juuri Sinä voit päästä pelaamaan tätä peliä! 🎉

Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.



Lauantaina 17.5. @ Kyrönniemen kenttäSavonlinnan Dynamo-tuottajaryhmä on paiskinut hommia koko alkuvuoden ja vauhti sen ...
07/03/2025

Lauantaina 17.5. @ Kyrönniemen kenttä

Savonlinnan Dynamo-tuottajaryhmä on paiskinut hommia koko alkuvuoden ja vauhti sen kuin kiihtyy, sillä Savonlinnan tapahtumapäivä alkaa olemaan ihan nurkan takana!

Savonlinnan tyypit ovat myös perustaneet tapahtumalle oman tilin, joka kannattaa ottaa seurantaan! 👉

Tällä viikolla on myös julkaistu sähköinen esiintyjähaku nuorille kulttuurin ja taiteen tekijöille. Linkki lomakkeeseen löytyy tapahtuman tilin kautta. Harrastat sitten musiikkia, taidetta, tanssia, runoja...kaikki ovat yhtä tervetulleita!👌

Kiitos jälleen tuestanne tapahtuman eteen , ja 🫶





Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

Hei!Nimeni on Isabella ja olen saanut kunnian olla Nuorten Dynamo -hankkeessa harjoittelussa.Opiskelen Esedulla matkailu...
06/03/2025

Hei!

Nimeni on Isabella ja olen saanut kunnian olla Nuorten Dynamo -hankkeessa harjoittelussa.

Opiskelen Esedulla matkailualaa toista vuotta.
Harjoittelu jaksoni kestää koko kevään ja odotan innolla, että pääsen oppimaan tapahtuma tuotannosta paljon, sekä työskentelemään erilaisten ihmisten kanssa yhdessä. 😁





Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.

Hei!Meikkis on tavoitettavissa koko hiihtoloma viikon ajan🤗Tässä vaiheessa vuotta talvi alkaa tuntua loputtoman pitkälle...
25/02/2025

Hei!

Meikkis on tavoitettavissa koko hiihtoloma viikon ajan🤗

Tässä vaiheessa vuotta talvi alkaa tuntua loputtoman pitkälle, vaikka väillä jo aurinkokin näyttäytyy ja vettä tippuu räystäiltä.

Mitkä asiat taiteen ja kulttuurin saralla on sulle sellasia asioita, jotka tuo iloa ja auttaa jaksamaan pimeän ja kylmän ajan yli?

Itse olen viimeisimpänä innostunut laulamaan ja maalaamisen aloitin uudelleen 20- vuoden tauon jälkeen. Välillä tarvii myös poistua kotoa vaikkapa elokuviin, katsomaan stand up:ia tai jonkun artistin keikalle😊

Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea harjoittelun aikana voi nähdä ja oppia? Olit tai et, tässä lyhyt info oman harjoit...
22/02/2025

Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea harjoittelun aikana voi nähdä ja oppia?

Olit tai et, tässä lyhyt info oman harjoitteluni opeista!

Harjoittelun sisältö on ollut todella monipuolista ihan sisällöistä työskentelypaikkoihin. Olen päässyt keskustelemaan organisaation kehittämisestä ja työntekijöiden hyvinvoinnista sekä saanut olla osana tapahtumien ja jopa koulutuksen sisältöjen rakentamisessa ja kehittämisessä.

Olen myös päässyt tapaamaan monia eri alan ammattilaisia! Erityisesti olen pitänyt silmällä erilaisissa johtavissa asemissa olevia ihmisiä. Miksi ihmeessä? Erinomainen kysymys! Harjoitteluni teemana on "johtaminen ja kehittäminen". Siksi olen seurannut esihenkilöiden ja pääsihteerinkin tapaa johtaa. Olen huomannut monia eri tapoja johtaa ja ohjata ryhmiä. Toiset ovat olleet toimivampia kuin toiset ja toiset taas luovempia kuin toiset. En kuitenkaan yritä sanoa, mikä on juuri se tietty tapa johtaa, vaan on ollut hienoa nähdä, miten ryhmä- ja tilannekohtaisesti monien johtajuus vaihtuu ja muuntuu tilanteeseen sopivaksi.

Harjoitteluni on kartalla sijoittunut moniin paikkoihin. Olen päässyt työskentelemään eri kaupungeissa sekä erilaisissa tiloissa. Uutta ja jännittävää on ollut etätyöskentely, mihin olen päässyt myös tutustumaan. On ollut antoisaa oppia millainen aikataulutus toimii itselleni parhaiten ja miten kannattaisi aikatauluttaa. On ollut myös hauska huomata, mitä häiriötekijöitä kotoa löytyy. Oli se sitten kumppani tyhjentämässä ruokaostoksia jääkaappiin tai kissat, jotka haluavat tervehtiä jokaista linjoilla olevaa.

Harjoitteluni on siis ollut todella monipuolinen ja antoisa! Vielä on onneksi aikaa kerätä viimeisetkin opit omaan reppuun talteen.

Rentouttavaa lomaa aivan jokaiselle, jota sitä seuraavalla viikolla viettää!❄

❤️: Jasmin -harkkari

Nuorten Dynamo - osallistavaa tapahtumatuotantoa Etelä-Savossa on ESR+ hanke, joka on Euroopan Unionin osarahoittama. Hanketta hallinnoi Suomen Nuorisoseurat ry. Hankkeessa toteutetaan Dynamo-tuotantoprosessi, jossa nuoret tekevät omannäköisen, uuden, tapahtuman kotikuntaansa.


Superhyvää ja rentouttavaa hiihtolomaa☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️!!!!!!!!!!!!Hemmotelkaa itsiänne🩷🏅🩷!
21/02/2025

Superhyvää ja rentouttavaa hiihtolomaa☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️!!!!!!!!!!!!
Hemmotelkaa itsiänne🩷🏅🩷!

Osoite

Pieksämäki

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Dynamo_hanke :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Organisaatio

Lähetä viesti Dynamo_hanke :lle:

Jaa