05/01/2026
Hyvää Uutta Vuotta! Ruokajako jatkuu alkaneena vuotena niin kuin ennenkin - poikkeuksena huominen loppiainen 6.1., jolloin ruokajakoa EI ole. Ruokajakoajat siis vuonna 2026:
Maanantai klo 14 (tarkoitettu yksinasuville ja pareille, yksi p***i per talous)
Tiistai klo 18 (tarkoitettu VAIN lapsiperheille, yksi p***i per talous)
Haluamme tässä myös kiittää niitä henkilöitä, jotka halusivat muistamisillaan toivottaa hyvää joulua ja tukea vähävaraisten ruokajaon toteutumista myös vuonna 2026:
Jarkko Ala-Riihimäki
Make ja Anne
Tarja Kakkuri
Sydämellinen kiitos tuestanne!