06/08/2025
Hej!
Bor du i Lemland och har barn i åldern 10-17år som är intresserade av att komma med i brandkåren?
Då tycker vi att ni ska höra av er till junioravdelningen på messenger
eller varför inte bara dyka upp på branddepån i söderby onsdagen den 3/9 klockan 18:00
Mvh. Juniorledarna