26/04/2026
Tänä viikonloppuna leireilimme sudenpentujen ja seikkailijoiden kanssa Kivistön majalla Klapi'26 retken merkeissä.🏕✨️
Leiri alkoi molemmilla ikäkausilla yhteisesti perjantaina.🤩 Sudenpennut lähtivät kotiin jo lauantaina, m***a seikkailijat jäivät jatkamaan vielä toiseksi yöksi.
Viikonlopun aikana ehdimme tehdä monenlaisia asioita. Moni lapsista nukkui esimerkiksi ensimmäistä kertaa pj-teltassa, pienestä jännityksestä huolimatta! 🙌
Ehdimme myös mm. kiertää erilaisia rasteja joissa tunnistettiin lintuja, rakennettiin hieno "ruokailuvälineet"-kyltti, piirreltiin parhaita partiomuistoja ja harjoiteltiin ensiapua, trangialla ruuanlaittoa unohtamatta.😁 Seikkailijoiden kanssa kävimme myös saunomassa, paistoimme tikkupullia ja pelasimme jännittävää ihmissusi peliä.🍡🐺