09/06/2026
OmaKamu-toimintaan kuuluu yhteiset tapahtumat. Lahdessa vuoden kohokohdaksi on muodostunut bussiretki kesäloman aloittajaisiksi kohteeseen, jota PikkuKamut ja Kamut ovat itse ehdottaneet. Retkestä jää ihanat yhteiset muistot ja siellä tutustuu toisiinkin Kamu-pareihin. Tänä vuonna Lahden OmaKamut kävivät Korkeasaaressa eläimiä tervehtimässä. 🦁🐻🐒
Retki oli mieleinen ja palautteen mukaan kaikinpuolin onnistunut. Ehdotonta eläin suosikkia ei löytynyt vaikkakin apinat ja kameli mainittiin useasti. Karhu ja karjahteleva leijona jäivät myös mieleen. Ihmeteltiin sitä, että leijonat ja tiikerit ovat kookkampia kuin lapset olivat kuvitelleet. 🐸🦅🦉
Kiertelyn lomassa jäi aikaa herkutella kesän ensimmäisillä jäätelöillä🍦
Seuraavaa yhteistä tapaamista odotellaan jo innolla 💙
Kiitos kuvista Kamut ja PikkuKamut 💙