07/06/2026
Ett stort tack till alla besökare och försäljare på gårdagens Loppisrunda 😀 Det var trevligt att träffas!
Vi plockade också upp BOKBYTARBÅSET igår. Ta er en vända via mangelrummet (gul dörr) i Byagårdens uthus, och byt till er lite sommarläsning. Vi har hört att det är svårt att hitta bokbytet och skylt är påkommande. Tillsvidare får ni gå på upptäcktsfärd 📚🧐