13/05/2026
Taas kerran me saadaan olla ylpeitä, kun meidän harjoittelija valmistuu ammattiin! Toivotamme paljon onnea ja menestystä! 😎🥳😍 Tässä Elian ajatuksia harjoittelusta ja elämästä:
Hei! Olen Elia ja täytän tänä vuonna 19. Opiskelen kasvatus- ja ohjausalaa ja olen kolmannella vuodella, eli valmistun tänä keväänä. Harrastan sähkökitaran soittoa, musiikin kuuntelua, tee-se-itse-projekteja, skeittausta, hattujen tekemistä ja maalausta.
Tulin työssäoppimisjakson ajaksi harjoitteluun Kosti Ry:lle. Täällä osallistun kerhoihin, joita on m***a erilaista. Minun unelmani on valmistua joku päivä sosionomiksi, ja tahtoisin opiskella jossain isossa kaupungissa kuten Helsingissä. Olisi mahtavaa kulkea isossa kaupungissa vilinän keskellä ja silti elää rauhallista opiskelijaelämää.
Minut tekee onnelliseksi pienet elämän ilot kuten perhoset, musiikki, vastaantulijoiden hymyt ja kahvitauot. Pyrin myös itse ilahduttamaan muita esimerkiksi tervehtimällä ja hymyilemällä.