21/06/2026
Museolla oli tänään avoimet ovet. Samalla saattoi napata virkistävän juoman, lukemista ja istahtaa nauttimaan upeasta aurinkoisesta säästä museon pihalle tai piipahtaa sisällä menneessä ajassa.
Eikös olekin vain meiän kylän oma satama jo aika viihtyisä ja monipuolinenkin?! Toivoisitkos vielä jotain?