05/02/2026
Hyvät ystävät!
Kutsumme teidät lämpimästi mukaan tukemaan uutta humanitaarista missiotamme Ukrainaan.💙💛
Huomenna, perjantaina 6.2. klo 11.00–13.00 olemme paikalla Kauppakeskus Granissa, keräämässä tukea tätä missiota varten.
Avuksi jatkuvaan humanitaariseen kriisiin ja ankariin talviolosuhteisiin valmistelemme ajoneuvoa liikkuvaksi lämmittelyasemaksi. Sen avulla jaamme kuumia juomia ja ennen kaikkea inhimillistä lämpöä Kiovan kaupunginosissa sähkökatkosten aikana.
Miten voit auttaa:
Otamme kiitollisina vastaan pikajuomia, kuten kaakaota, keittoja, teetä, kahvia ja vitamiinijuomia, sekä hunajaa, suklaata ja keksejä. Myös termokset ja lämpimät peitot ovat erittäin tervetulleita.
Pienikin teko voi olla merkityksellinen ja jokaisen ulottuvilla.
Älkäämme aliarvioiko pieniä hyväntekeväisyyden tekoja — jokainen lämmin huolenpidon pisara merkitsee.
Kiitos tuestanne! 🤍