13/04/2026
Tämän kevään laitesukelluksen P1-peruskurssi (CMAS One Star Diver) on edennyt jo hyvän vauhtia puoliväliin allasosuuksien kohdalta. Vesikon hyppyaltaan kaakelit ovat tulleet tutuiksi – viimeksi eilen harjoiteltiin hätänousua ja tajuttoman sukeltajan nostamista, pariköyden käyttöä, suunnistamista, parin vara-annostimella nousua, decopoijun lähettämistä, sekä tietysti kaikenlaista kerrattiin aiemmilta allaskerroilta. Tasapaino ja neutraali kelluvuus veden alla alkavat löytyä, joten tästä on hyvä jatkaa kohti pukutreenejä ja avovesiä 🤩
Sukeltajaliitto ry
Kuvat: Olli Ikonen