13/01/2026
Kiitos kaikille aktiivisesta osallistumisesta kyselyymme! Kyselyyn voi vastata vielä 31.1.2026 saakka.
Olemme iloisia, että yhdistyksen toiminta kiinnostaa uusia jäseniä.
Kuluvan vuoden toimintakausi alkaa maaliskuussa, joten olemme jälleen uuden kauden kynnyksellä.
Meillä on akuuttia tarvetta sekä uusille jäsenille hallitukseen, että myöskin yksittäisissä tapahtumissa mukana toimiville talkoolaisille.
Järjestämme to 29.1.2026 klo 17-19 Olohuoneillan Marjalan koululla Tyrni-luokassa (käynti ruokalan ovesta, puu-ukkojen vierestä). Kahvin ja pullan äärellä voi vapaasti kysellä yhdistyksen toiminnasta ja toiminnassa mukana olemisesta.
Ensimmäinen tarve talkoolaisille olisi pe 6.2.2026 alakoululaisten Ystävänpäivä-discossa. Valmistelut alkavat klo 16:30, disco on koko koululle klo 17:30-20, jonka jälkeen siivoaminen. Työtehtävinä mm. järkkärin hommia, myyjänä toimimista lipunmyynnissä sekä kioskissa.