17/08/2022
Kesä näyttää kalenterin mukaan kääntyvän syksyksi, ja tämä tarkoittaa usealle siirtymistä takaisin opiskelijaelämän pariin. Ja nyt Iitin Lukion Alumnit ovat järjestämässä sitsejä, viime vuonna peruttujen joulusitsien tilalle. Eli haluaisitko olla mukana järkkäämässä Iitin kovimpia sitsejä? Alustavasti sitsit olisivat luultavasti loka-marraskuussa. Jos sinulla olisi hyviä ideoita ja halua järkätä tapahtumaa, laita sähköpostia: iitinlukionalumnit(at)gmail.com!