02/05/2026
Korjiksessa korjailtiin tänään tuttuun tapaan kuun ensimmäisenä lauantaina. Todettiin muun muassa että Korjauskaupunki on nyt neljän vuoden ikäinen! Mitään kummempia synttärijuhlia ei nyt järkätty, m***a toimisiko lahjoituksena saatu pöytäsilityslauta kivana synttärieleenä? 💖Se pääsi heti aktiiviseen käyttöön.
Kesäkuussa Vapaakaupungin Olohuone on lauantaisin kiinni, joten ennen Korjiksen kesätaukoa (heinäkuu), tavataan vielä 6.6. klo 13-16 Keskustakirjasto Oodissa (ryhmätila 3). Nähdään siellä. Tervetuloa! 💚