05/06/2026
❤️ Kiitos Ankkurin porukalle. ❤️
Tänään pysähdyimme hetkeksi yhdessä. Ei palavereita, ei aikatauluja, ei kiirettä. Vain hyvää ruokaa, läsnäoloa ja yhteinen hengähdys.
Haettiin herkullista intialaista ruokaa Herttoniemenrannan ravintola Mantrasta ja päivän kruunasi Pilarin lempeä äänimaljarentoutus, jonka aikana sai hetkeksi päästää irti kaikesta.
Haluan kiittää meidän henkilökuntaa siitä valtavasta sydämestä, jolla teette työtänne joka ikinen päivä. Te kohtaatte ihmiset lämmöllä, kannatte vastuuta, ratkotte ongelmia ja rakennatte yhteisöä, johon niin moni voi tulla juuri sellaisena kuin on.
Ankkuri ei ole seinät eikä toimintaohjelma. Ankkuri on ihmiset.
Olen valtavan ylpeä siitä, että saan tehdä tätä työtä juuri tämän porukan kanssa. Kiitos siitä, että välitätte toisistanne ja kaikista niistä ihmisistä, jotka kulkevat ovistamme sisään. ❤️
Nyt hetki levätään ja hengitetään yhdessä, jotta jaksetaan taas tehdä maailmasta vähän inhimillisempi paikka. ✨
❤️