15/06/2026
Lämpimät onnittelut vielä Tiina!
Vuoden Vesaisen Tiina Nurmisen (kuvassa keskellä) kiitospuhe:
Haluan kiittää tästä kunniasta, hauskoista hetkistä ja tapahtumista ja ennen kaikkea teistä vesaisihmisistä.
Teidän kansanne tällainen esiintymiskammoinen ja taustalla viihtyvä ihminenkin saa olla ihan oma itsensä ja silti voi tulla huomioiduksi näin ihanasti.
Vuoden Vesainen titteli oli täydellinen yllätys. Keski-Suomen Vesaisten hallitus on hassu porukka, joka saa kaikenlaista aikaan hyvällä yhteishengellään.
Kaksikymmentä vuotta sitten täällä Alkio-opistolla alkoi meidän muksujen vesaisretkeily. Ja nyt voin hyvin kuvitella, että ensimmäinen lapsenlapsemme Vieno osallistuu tulevaisuudessa tällaisille tapahtumarikkaalle leirille, missä tekin nyt olette.
Hauskaa loppuleiriä ja juhlaa sekä vielä kerran Kiitos tästä kunniasta.
Vesaisten Keskusliitto