D-asema Kannelmäki

D-asema Kannelmäki D-asema Kannelmäki on kaikille avoin kohtaamispaikka ja kansalaistoiminnan keskus.

Huomenna ti 9.6. pääsee muotoilun pariin! Tule tekemään kulho itsellesi ja hyväntekeväisyyteen!Ilmoittaudu: 0503077150/0...
08/06/2026

Huomenna ti 9.6. pääsee muotoilun pariin! Tule tekemään kulho itsellesi ja hyväntekeväisyyteen!
Ilmoittaudu: 0503077150/0504466164

Kesäinen tervehdys Kannelmäen D-asemalta! 🌺Eilen Sitratorilla oli aurinkoinen tekemisen meininki, kun alueen vapaaehtois...
05/06/2026

Kesäinen tervehdys Kannelmäen D-asemalta! 🌺

Eilen Sitratorilla oli aurinkoinen tekemisen meininki, kun alueen vapaaehtoiset rakentelivat tämän vuotista kesäkeidasta yhdessä FEMMA planningin, Kanneltalon ja D-aseman kanssa, Sodexon maukkaiden patonkien ja virvokkeiden voimin. Lämmin kiitos osallistuneille ja järjestäjille! 🧡☺️

Ensi viikolla meillä on paljon yhteistä tekemistä kädentaitojen parissa. On keramiikkapajaa, decoupagea, kankaanpainantaa ja Helsinki-päivän koristekukkien tekemistä Kanneltalolla. Tervetuloa mukaan! Toimintamme on kaikille avointa ja maksutonta! ✌🤩


#00420

Moi! Yhdessä suomeksi -kahvila kokoontuu tänään Kanneltalolla klo 17-19. Tervetuloa tapaamaan ihmisiä ja puhumaan suomea...
03/06/2026

Moi! Yhdessä suomeksi -kahvila kokoontuu tänään Kanneltalolla klo 17-19. Tervetuloa tapaamaan ihmisiä ja puhumaan suomea paineitta! 😊

Huomenna rakennamme yhdessä tuumin kesäkeidasta Sitratorille! Rakentajille tarjolla Sodexon patonkeja. Tervetuloa mukaan luomaan kesäfiilistä ja viihtyisyyttä 💚

Kanneltalo FEMMA Planning Diakonissalaitos

#00420

Moi kaikki! 😊Täällä Kannelmäen D-asemalla on kesä polkaistu käyntiin. Viime viikonloppuna olimme mukana Sitrarokissa rei...
29/05/2026

Moi kaikki! 😊Täällä Kannelmäen D-asemalla on kesä polkaistu käyntiin. Viime viikonloppuna olimme mukana Sitrarokissa reippaiden vapaaehtoistemme kanssa, jotka huolehtivat esiintyvien artistien viihtymisestä bäkkärillä ja alueen siisteydestä. Meininki oli kohdallaan ja aurinko lämmitti Sitratoria ihanasti.🌞

Vapaaehtoisvoimin pidimme myös viljelylaatikon istutustalkoot ja voimme tämänkin kesäkauden nauttia kukkien väriloistosta ikkunamme alla. 🌼🌸🌺

Torstainen, tuulinen retkipäivä vei meidät alppiruusupuistoon, jossa monet kukista oli auennut. Bongasimme kukkien lisäksi muita puiston asukkeja, kuten lintuja, pörriäisiä, oravan ja muurahaisia. Etsimme myös viisiterälehtistä syreeninkukkaa, jonka löytäessään, tarinan mukaan, toive toteutuu, kun kukan syö toivoessaan. 🐞🐌🐝

Julkaisimme tiistaina kesäkuun ohjelmamme, joka on täynnä kesäistä, yhteisöllistä toimintaa. Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan toimintaamme sekä vapaaehtoiseksi tapahtumiimme ja työpajoihimme. Toiminta on kaikille avointa ja maksutonta. 😍


#00420

D-asema Kannelmäen kesäkuun ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautumiset toimintoihin sekä vapaaehtoistehtäviin ovat auk...
26/05/2026

D-asema Kannelmäen kesäkuun ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautumiset toimintoihin sekä vapaaehtoistehtäviin ovat auki.😊 Toimintamme on kaikille avointa ja maksutonta, tervetuloa!✌Edit: juhannusjuhlat klo 11-13, sosiaaliohjaajat päivystävät D-asemalla seuraavan kerran avoimen kahvilan yhteydessä 29.9. ja bingo pidetään 22.6.!

Haluatko tavata ihmisiä ja puhua suomea ilman painetta? ☕💬Tervetuloa Yhdessä suomeksi -kahvilaan, jossa juttelemme suome...
25/05/2026

Haluatko tavata ihmisiä ja puhua suomea ilman painetta? ☕💬

Tervetuloa Yhdessä suomeksi -kahvilaan, jossa juttelemme suomeksi, juomme kahvia ja vietämme aikaa yhdessä. Kysymyskortit auttavat aloittamaan keskustelun. Tule sellaisena kuin olet.
Yhdessä rakennamme tilaa, jossa suomen puhuminen on helppoa ja mukavaa!

Tapahtuma on ilmainen. Tarjoamme kahvia, teetä ja pullaa. Turvallinen tila kaikille. 🕊️🏳️‍🌈

🗓️ Milloin? 3.6.2026 klo 17–19
📍 Missa? Kanneltalon kahvila, Klaneettitie 5

D-asema Kannelmäki & Kanneltalo

***

Want to meet people and practice Finnish without pressure? ☕💬

Welcome to Yhdessä suomeksi Café, where we chat in Finnish, drink coffee and spend time together. Question cards will help you get started. Come as you are.
Let’s build a space where speaking Finnish can be easy and comfortable!

The event is free. We’ll have coffee, tea, and pastries. Safe space for all. 🕊️🏳️‍🌈

🗓️ When? 3.6.2026, 17–19
📍 Where? Kanneltalo Café, Klaneettitie 5

D-asema Kannelmäki & Kanneltalo

Torstaina D-asemalla keskustellaan nuorten tulevaisuudesta ja siitä mitä voimme yhteisönä tehdä paremman tulevaisuuden e...
18/05/2026

Torstaina D-asemalla keskustellaan nuorten tulevaisuudesta ja siitä mitä voimme yhteisönä tehdä paremman tulevaisuuden eteen! Dialogissa on vielä tilaa, ilmoittautuminen Vilille (0504466164) tai Violalle (0504751921)! Dialogin jälkeen tarjolla kahvia ja pientä purtavaa🤩
Keskustelut kirjataan anonyymisti ja niistä tehdään yhteenveto, joka toimitetaan julkisen päätöksenteon tueksi✌

Osoite

Klaneettitie 11
Helsinki
00420

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita D-asema Kannelmäki :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Organisaatio

Lähetä viesti D-asema Kannelmäki :lle:

Jaa