12/04/2026
Hallikausi se lähenee loppuaan, ja lauantaina 18.4. pelattavien jäsenkisojen (singeli + ammunta) jälkeen juhlistamme yhdessä kevään tuloa ja onnistuneen kauden päätöstä 🥳 Kisan finaalin jälkeen laitamme tarjolle iltapalaa ja juomia.
Muista ilmoittautua erikseen kauden päättäjäisten illanviettoon täällä to 16.4. mennessä: https://www.hpet.fi/hallikauden-paatos-2026/
Jäsensingeliin ehdit vielä ilmoittautua täällä: https://www.hpet.fi/kilpailut/jasensarja/
Jäsensarjan lisäksi maanantai- ja keskiviikkosarjoissa riittää vielä jännitettävää ja pelattavaa, kunnes siirrymme ulkokentille ja kesäsarjan pariin. Mukavaa kevättä! 🌞