15/06/2026
Viime viikolla saimme Katin kanssa käydä yhdessä Vanajalla. Pidettiin henkilökunnalle ja naisvangeille infoa työstä. Eka kerta minulle ja hieman jännitti, m***a hyvin se meni. Perjantaina oli tarkoitus lähteä Seurasaareen grillaamaan, m***a aurinko päätti pysyä sadepilvien takana piilossa. Päädyttiin opiskelijan ja asiakkaan kanssa Helsinkipäivää viettämään Amo Rex taidemuseoon. Käteen jäi iloinen mieli ja mukavaa yhdessäoloa. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille 🌞🌞