06/06/2026
Muchas gracias a tod@s los que os habéis acercado hoy a nuestra sede para el cursillo de Cianotipia,un placer abrir las puertas de nuestra asociación fotografíca y haber logrado estos bonitos trabajos.
Mila esker gaur Zianotipia taillerera gerturatu zareten guztio!!!
Plazer bai izanda da gure elkarteko ateak irekitzea eta horrelako emaitza politak lortzea .
Mila esker .trutxu irakasle paregabeari 😍