15/02/2026
GAUDIM DEL CARNESTOLTES! 💙💛
Aquest any, el GEP Vallirana ha tornat a la rua amb la comparsa “GAUDIM”. En ple Any Gaudí, hem volgut omplir els carrers de color, cultura i, sobretot, de la rialla dels nostres infants. 👧🏽🧒🏼
Però per a nosaltres, aquest retorn no anava de guanyar cap premi. El nostre premi és la reivindicació:
Reivindiquem un Carnaval on els nens i nenes siguin els veritables protagonistes. En una festa que sembla que cada cop mira més cap als adults, nosaltres hem apostat per la seva il·lusió. 🎉
Disfresses fetes per ells mateixos, una carrossa aixecada amb esforç col·lectiu i la màgia de sentir-se partícips de cada detall. 🫱🏼🫲🏽🫶🏼
Gràcies infinites a les famílies que ens heu ajudat a construir aquest trencadís de felicitat. Sense vosaltres, no hauria estat possible! 🧑🏾🎨
Ahir no només vam desfilar, vam encomanar l’energia de qui entén que el millor monument de Gaudí és la cara de felicitat d’un infant gaudint de la seva festa.
Perquè si no ens ho passem bé, no és Carnaval. I nosaltres... GAUDIM! 🦎🎼🎨