05/06/2026
De part de les nostres mestres/De parte de nuestras maestras:
💚 FAMÍLIES,
Després de setmanes de vaga i mobilitzacions, pensem que és important trobar-nos i parlar.
Vos volem explicar de primera mà com està la situació, què s'ha negociat fins ara, quines són les reivindicacions que continuem defensant i per què molts docents continuem mobilitzats.
Però també volem escoltar-vos.
Perquè l'escola pública la construïm entre totes i tots, i perquè el futur de l'educació dels vostres fills i filles ens importa tant com a vosaltres.
📅 9 de juny
🕖 19:00 h
📍 Menjador del CEIP Sant Miquel
Vos esperem per compartir, dialogar i construir juntes i junts l'escola pública que mereixem.
💚🏫
*********
💚 FAMILIAS,
Después de semanas de huelga y movilizaciones, creemos que es importante encontrarnos y hablar.
Queremos explicaros de primera mano cómo está la situación, qué se ha negociado hasta ahora, cuáles son las reivindicaciones que seguimos defendiendo y por qué muchos docentes continuamos movilizados.
Pero también queremos escucharos.
Porque la escuela pública la construimos entre todas y todos, y porque el futuro de la educación de vuestros hijos e hijas nos importa tanto como a vosotros.
📅 9 de junio
🕖 19:00 h
📍 Comedor del CEIP Sant Miquel
Os esperamos para compartir, dialogar y construir juntas y juntos la escuela pública que merecemos.
💚🏫