26/04/2026
Gràcies a tota la gent que heu vingut al vermut musical de la Penya i heu omplert l’ambient de bon rotllo i bona música. Ha estat un plaer compartir aquest matí amb vosaltres!
Ens veiem a la propera! 🎶🍷🍻🍺
Visca el Barça i visca la Penya! ❤️💙