13/05/2026
Avui hem compartit la primera de les dues sessions de “Parlem de sexualitat” amb persones amb malaltia oncològica a .tarragona l’Associació Contra el Càncer a Tarragona.
Ha estat un espai petit, proper i cuidat, on hem pogut parlar de sexualitat des de la vivència real de cadascú: del cos i de tot el que ha sostingut durant el procés oncològic, de les relacions, dels canvis, de les pors, dels desitjos presents i també dels que han quedat pendents o s’han transformat amb el temps.
També hem compartit reflexions sobre com ens habitem, com ens redescobrim dins d’aquests processos vitals i quina mirada tenim cap al futur de la nostra vivència afectiva i sexual. Sense presses, sense judicis i des de l’escolta activa, el respecte i la possibilitat de posar paraules a allò que sovint costa compartir.
Ha estat una sessió molt bonica, plena de diàleg, d’experiències compartides i de mirades diverses que ens recorden la importància de generar espais humans on la sexualitat també pugui ser pensada, viscuda i acompanyada des de la realitat de cada persona.
Molt agraïdes per la confiança prestada a l’Associació Contra el Càncer de Tarragona i convidar-nos, un any més, a formar part d’aquest espai tan necessari 💚