Col·lectiu de tarragonins/es que neix amb l'objectiu d'aturar el 'Pla de Mobilitat Urbana Sostenible' que ha començat a aplicar l'Ajuntament de Tarragona el mes de Juliol de 2012. No entenem com és que sí en campanya electoral es va dir que s’eliminarien zones blaves, ara aquestes que suposadament es van eliminar s’han tornat verdes o taronges, fent pagar més a la ciutadania que cada dia ha d’anar
a treballar a Tarragona. Per aixo la Plataforma te com objectius :
1 Que es tornin a pintar com estaven abans totes les zones afectades, es a dir de blanc
2 Exigir que es faci un pla de mobilitat comptant amb el ciutadà ( incloent-hi reunions amb els ciutadans , informacio previa i mès transport public de qualitat que no sigui recaptador )
Exigir que tornin els diners de les persones multades per aparcar en aquella zona verda/taronja, sense previ avís
Nos parece vergonzoso que con los tiempos que corren, el Ayuntamiento de Tarragona gobernado por el PSC apruebe este tipo de medidas antipopulares! No entendemos cómo es que sí en campaña electoral se dijo que se eliminarían zonas azules, ahora estas que supuestamente se eliminaron han vuelto verdes o naranjas, haciendo pagar más a la ciudadanía que cada día tiene que ir a trabajar a Tarragona. Por eso la Plataforma tiene como objetivos:
1 Que se vuelvan a pintar como estaban antes todas las zonas afectadas, es decir de blanco
2 Exigir que se haga un plan de movilidad contando con el ciudadano (incluyendo reuniones con los ciudadanos, información previa y mas transporte publico de calidad que no sea recaudador)
Exigir que devuelvan el dinero de las personas multadas por aparcar en esa zona verde / naranja, sin previo aviso