18/06/2026
Ens ha deixat Anna Maria Roig, mestra i pedagoga, una de les fundadores de l'Escola de Mestres Rosa Sensat al costat de Marta Mata i d'altres figures cabdals de la renovació pedagògica catalana.
Des de la Fundació Marta Mata volem expressar el nostre més sentit condol i retre homenatge a una vida dedicada a l'educació, a la formació de mestres i al compromís amb una escola pública de qualitat.
El seu llegat continua viu en els valors i els projectes que, encara avui, treballen per una educació més justa, democràtica i transformadora.
Descansi en pau.