22/06/2022
🙏🏼Gràcies als equips educatius i directius, al personal de neteja, serveis de menjador, consergeria i famílies.
🙏🏽Gràcies per tota la feina i esforç diari, per donar tant de vosaltres, per l'educació i la cura, per totes les mostres d'afecte i respecte, per tot això i per molt més que passa a l'interior de l'escola i del que no som conscients.
🙏🏻I per descomptat, gràcies a tot l'alumnat, per l'esforç, la capacitat d'adaptació i transformació constant.
💚Als que marxen els desitgem el millor en la seva nova etapa a l'institut i als que arriben, els esperem amb les portes i braços oberts.
Des de l'AFA de l'escola us donem les gràcies per formar part d'aquesta comunitat, perquè creiem que tots plegats formem una gran escola.
🧑🏼🦰👩🏽🦳🧔🏻👩🏽🦱👧🏼🧑🏽🧓🏼👦🏾🧒🏻🧕🏼👩🏼