22/06/2026
Avui volem fer un homenatge a Kawaka, el gatet de la foto, que ens ha deixat avui ❤️🌈
Va néixer a la colònia d'Eucaliptus. Era vellet i ha tingut la sort que una cuidadora de l’associació el va acollir a casa seva. Li volem donar les gràcies, perquè també té acollit i cuida un altre siamès vellet, en Siamès, que va ser abandonat 🙏❤️
DESCANSA EN PAU, KAWAKA 🥰🥰🥰😿