30/05/2026
La sucre continuarà sonant en la nostra plaça un any més ! 💜💜💜💜
Estem molt feliços d’anunciar que hem renovat el nostre compromís i continuarem comptant amb ells durant aquest nou exercici faller. 🔜🥳
Després de tants anys acompanyant-nos, sens dubte ja formen part de la família de la mare. 💙💙
Moltes gràcies xics, a gaudir molt d’aquest nou any ✨